"Avrupa Yayın Birliği" sayfasının sürümleri arasındaki fark

k
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Almanya}}
| '''[[ARD|Federal Almanya Cumhuriyeti Kamu Yayıncılığı Enstitüsü Konsordiyumu]]'''
| ''Arbeitsgemeinschaft der öffentlich-rechtlichen Rundfunkanstalten der Bundesrepublik Deutschland''
| ARD
| [[1952]]
|-
| '''[[ZDF|İkinci Alman Televizyonu]]'''
| ''Zweites Deutsches Fernsehen''
| ZDF
| [[1963]]
| {{bayrak isimli|Andorra}}
| '''[[Ràdio i Televisió d'Andorra|Radyo ve Televizyon Andora]]'''
| ''Ràdio i Televisió d'Andorra''
| RTVA
| [[2002]]
| {{bayrak isimli|Arnavutluk}}
| '''[[Arnavutluk Devlet Radyo ve Televizyonu]]'''
| ''Radio Televizioni Shqiptar''
| RTSH
| [[1999]]
| {{bayrak isimli|Avusturya}}
| '''[[ORF|Avusturya Yayıncılığı]]'''
| ''Österreichischer Rundfunk''
| ORF
| [[1953]]
| {{bayrak isimli|Azerbaycan}}
| '''[[İctimai Televizyon ve Radio Yayımları Şirketi|Kamu Televizyonu ve Radio Yayımları Şirketi]]'''
|'' İctimai Televiziya və Radio Yayımları Şirkəti''
| İTV
| [[2007]]
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Belçika}}
| '''[[Vlaamse Radio- en Televisieomroep|Flaman Radyo ve Televizyon Yayını]]'''
| ''Vlaamse Radio- en Televisieomroep''
| VRT
| [[1950]]
|-
| '''[[RTBF|Belçika Fransız Topluluğu Radyo ve Televizyonu]]'''
| ''Radio-Télévision Belge de la Communauté Française''
| RTBF
| 1950
| {{bayrak isimli|Beyaz Rusya}}
| '''[[Beyaz Rusya Cumhuriyeti Ulusal Devlet Televizyon ve Radyo Şirketi]]'''
| ''Национальная государственная телерадиокомпания Республики Беларусь<br />Нацыянальная дзяржаўная тэлерадыёкампанія Рэспублікі Беларусь''
| BTRC
| [[1993]]
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Birleşik Krallık}}
| '''[[BBC|Britanya Yayın Kuruluşu]]'''
| ''British Broadcasting Corporation''
| BBC
| 1950
|-
| '''[[UKIB|Birleşik Krallık Bağımsız Yayını]]'''
| ''United Kingdom Independent Broadcasting<br / (Welsh) >Darlledu Annibynnus Deyrnas Gyfunol (including the BBC (British Brodcasting Centre)''
| UKIB
| [[1959]]
| {{bayrak isimli|Bosna-Hersek}}
| '''[[Bosna-Hersek Radyo Televizyonu]]'''
| ''Radio-televizija Bosne i Hercegovine''
| BHRT
| 1993
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Bulgaristan}}
| '''[[Bulgaristan Ulusal Radyosu]]'''
| ''Българско национално радио''
| BNR
| 1993
|-
| '''[[Bulgaristan Ulusal Televizyonu]]'''
| ''Българска национална телевизия''
| BNT
| 1993
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Çek Cumhuriyeti}}
| '''[[Çek Radyosu]]'''
| ''Český Rozhlas''
| ČRo
| 1993
|-
| '''[[Çek Televizyonu]]'''
| ''Česká Televize''
| ČT
| 1993
| rowspan="2"| {{bayrak isimli|Danimarka}}
| '''[[Danmarks Radio|Danimarka'nın Radyosu]]'''
| ''Danmarks Radio''
| DR
| [[1925]]
|-
| '''[[TV 2 (Danimarka)|TV2]]'''
| ''TV2 AS''
| DK/TV2
| [[1996]]
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Ermenistan}}
| '''[[Ermenistan Kamu Radyosu]]'''
| ''Հայաստանի հանրային րադիո''
| ARMR
| [[2005]]
|-
| '''[[Ermenistan Kamu Televizyonu]]'''
| ''Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերություն''
| ARMTV
| [[2005]]
| {{bayrak isimli|Estonya}}
| '''[[Eesti Rahvusringhääling|Estonya Kamu Yayıncılığı]]'''
| ''Eesti Rahvusringhääling''
| ERR
| 1993
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Finlandiya}}
| '''[[YLE|Kamu Radyosu Ltd.]]'''
| ''Yleisradio Oy<br / >Rundradion AB''
| YLE
| [[1926]]
|-
| '''[[MTV3|Ticari Kanal 3]]'''
| ''Mainostelevisio 3''
| MTV3
| [[1957]]
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Fransa}}
| - '''[[TF1|Télévision Française 1]]'''<br />- '''[[France Télévisions]]'''<br />- '''[[Canal+]]'''<br />- '''[[Radio France]]'''<br />- '''[[Radio France Internationale]]'''
| ''Groupement des Radiodiffuseurs Français de l’UER''
| GRF
| [[1950]]
|-
| '''[[Europe 1]]'''
| ''Europe 1''
| E1
| [[1978]]
| {{bayrak isimli|Gürcistan}}
| '''[[Gürcistan Kamu Yayıncılığı]]'''
| ''საქართველოს საზოგადოებრივი მაუწყებელი''
| GPB
| 2005
|-
| {{bayrak isimli|Hırvatistan}}
| '''[[Hırvat Radyo Televizyonu]] '''
|'' Hrvatska Radiotelevizija''
| HRT
| 1993
| {{bayrak isimli|Hollanda}}
| '''[[Hollanda Kamu Yayıncılığı]]'''
| ''Nederlandse Publieke Omroep''
| NPO
| 1950
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|İrlanda}}
| '''[[Raidió Teilifís Éireann|İrlanda Radyo Televizyonu]]'''
| ''Radio Telefís Éireann''
| RTÉ
| 1950
|-
| '''[[TG4|İrlandaca Televizyon 4]]'''
| ''Teilifís na Gaeilge 4''
| TG4
| 2007
| rowspan="3" | {{bayrak isimli|İspanya}}
| '''[[RTVE|İspanya Yayın Kurumu]]'''
| ''Corporación Radiotelevisión Española''
| RTVE
| [[1955]]
|-
| '''[[Cadena SER|İspanyol Radyo Derneği]]'''
| ''Sociedad Española de Radiodifusión''
| SER
| [[1982]]
|-
| '''[[Cadena COPE|İspanya Halk Dalga Zinciri]]'''
| ''Cadena de Ondas Populares de España''
| COPE
| [[1998]]
| {{bayrak isimli|İtalya}}
| '''[[RAI|İtalya Radyo ve Televizyonu]]'''
| ''Radiotelevisione Italiana''
| RAI
| 1950
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|İsveç}}
| - '''[[Sveriges Television|İsveç Televizyonu]]'''<br />- '''[[Sveriges Radio|İsveç Radyosu]]''' <br />- '''[[Utbildningsradion|İsveç Eğitim Yayını]]''' <br />- '''[[Kunskapskanalen|İsveç Fiili Yayını]]'''
| ''Sveriges Television och Radio Grupp AB''
| SVT
| 1950
|-
| '''[[TV4 (İsveç)|TV4]]'''
| ''TV4 AB''
| TV4
| [[2004]]
| {{bayrak isimli|İsviçre}}
| '''[[İsviçre Yayın Kurumu]]'''
| Schweizerische Radio- und Fernsehgesellschaft<br />Société suisse de radiodiffusion et télévision<br />Società svizzera di radiotelevisione<br />Societad svizra da radio e televisiun<br />
| ''SRG SSR idée suisse''
| SSR SRG
| 1950
| {{bayrak isimli|İzlanda}}
| '''[[RÚV|Ulusal Yayın Servisi]]'''
| ''Ríkisútvarpið''
| RÚV
| [[1956]]
| {{bayrak isimli|Karadağ}}
| '''[[RTCG|Karadağ Radyo Televizyonu]]'''
| ''Радио Телевизија Црне Горе''
| RTCG
| [[2001]]
| {{bayrak|Kıbrıs}} [[Kıbrıs Cumhuriyeti|Kıbrıs]]
| '''[[Kıbrıs Yayın Kurumu]]'''
| ''Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου''<br \ ''/>Kıbrıs Yayın Kurumu''
| CY/CBC
| [[1968]]
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Letonya}}
| '''[[Latvijas Televīzija|Letonya Televizyonu]]'''
| ''Latvijas Televīzija''
| LR
| 1993
|-
| '''[[Latvijas Radio|Letonya Radyosu]]'''
| ''Latvijas Radio''
| LTV
| 1993
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Lüksemburg}}
| '''[[Compagnie Luxembourgeoise de Télédiffusion|CLT Multi Media]]'''
| ''Compagnie Luxembourgeoise de Télédiffusion''
| RTL
| 1950
|-
| '''[[Radio 100,7]]'''
| ''Radio 100,7''
| ERSL
| [[1996]]
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Macaristan}}
| '''[[Magyar Rádió|Macar Radyosu]]'''
| ''Magyar Rádió''
| MR
| 1993
|-
| '''[[Magyar Televízió|Macar Televizyonu]]'''
| ''Magyar Televízió''
| HU/MTV
| 1993
| {{bayrak|Makedonya}} [[Makedonya Cumhuriyeti|Makedonya]]
| '''[[MKTV Sat|Makedonya Radyo Televizyonu]]'''
| ''Македонска Радио Телевизија''
| MKRTV
| 1993
| {{bayrak isimli|Malta}}
| '''[[Public Broadcasting Services|Kamu Yayını Servisleri]]'''
| ''Public Broadcasting Services''
| MT/PBS
| [[1969]]
| {{bayrak isimli|Moldova}}
| '''[[Teleradio-Moldova]]'''
| ''Teleradio-Moldova''
| TRM
| 1993
|-
| {{bayrak isimli|Monako}}
| '''[[Radio Monte-Carlo]]'''<br />
| ''Groupement de Radiodiffuseurs Monégasques''
| RMC
| 1950
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Norveç}}
| '''[[Norsk rikskringkasting|Norveç Yayın Şirketi]]'''
| ''Norsk Rikskringkasting''
| NRK
| 1950
|-
| '''[[TV 2 (Norway)|TV2]]'''
| ''TV2 AS''
| NO/TV2
| [[1992]]
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Polonya}}
| '''[[Telewizja Polska|Polonya Televizyonu]]'''
| ''Telewizja Polska''
| TVP
| 1993
|-
| '''[[Polskie Radio|Polish Radio]]'''
| ''Polskie Radio''
| PR
| 1993
| {{bayrak isimli|Portekiz}}
| '''[[Rádio e Televisão de Portugal|Portekiz Radyo ve Televizyonu]]'''
| ''Rádio e Televisão de Portugal''
| RTP
| 1950
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Romanya}}
| '''[[Romanian Radio Broadcasting Company]]'''
| ''Societatea Română de Radiodifuziune''
| ROR
| 1993
| [http://www.radioromania.ro/]
|-
| '''[[Romanya Televizyonu]]'''
| ''Televiziunea Română''
| TVR
| 1993
| rowspan="3" | {{bayrak isimli|Rusya}}
| '''[[Pervıy Kanal|Kanal Bir]]'''
| ''Первый канал''
| C1R
| 1993
|-
| '''[[RDO|Radyo Ev Ostankino]]'''
| ''Радиодом Останкино''
| RDO
| 1993
|-
| '''[[Tüm Rusya Devlet Televizyon ve Radyo Yayıncılığı Şirketi]]'''
| ''Всероссийская государственная телевизионная и радиовещательная компания''
| RTR
| 1993
| {{bayrak isimli|San Marino}}
| '''[[San Marino RTV]]'''
| ''San Marino Radio and Television''
| SMRTV
| [[1995]]
| {{bayrak isimli|Sırbistan}}
| '''[[Sırbistan Radyo Televizyonu]]'''
| ''Радио-телевизија Србије''
| RTS
| 2001
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Slovakya}}
| '''[[Slovakya Radyosu]]'''
| ''Slovenský Rozhlas''
| SK/SRo
| 1993
|-
| '''[[Slovakya Televizyonu]]'''
| ''Slovenská Televízia''
| SK/STV
| 1993
| [http://www.stv.sk/]
| {{bayrak isimli|Slovenya}}
| '''[[Radiotelevizija Slovenija|Slovenya Radyo Televizyonu]]'''
| ''Radiotelevizija Slovenija''
| RTVSLO
| 1993
| {{bayrak isimli|Türkiye}}
| '''[[TRT|Türkiye Radyo ve Televizyon Kurumu]]'''
| ''Türkiye Radyo-Televizyon Kurumu''
| TRT
| [[1975]]
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Ukrayna}}
| '''[[Ukrayna Ulusal Televizyon Şirketi]]'''
| ''Національна Телекомпанія України''
| NTU
| 1993
|-
| '''[[Ukrayna Ulusal Radyo Şirketi]]'''
| ''Національна радіокомпанія України''
| NRU
| 1993
| {{bayrak isimli|Vatikan}}
| '''[[Vatikan Radyosu]]'''
| ''Radio Vaticana''
| RV
| 1950
| {{bayrak isimli|Yunanistan}}
| '''[[Yunan Radyo Televizyonu]]'''
| ''Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση''
| ERT
| 1950
10.733

değişiklik