"Avrupa Yayın Birliği" sayfasının sürümleri arasındaki fark

k
=== Tam üyeler ===
==== Avrupalı üyeler ====
{| class="wikitable" style="text-align:left;" width="100%"
|- bgcolor="#ccccffgold"
! style="text-align: center; background: gold;"|Ülke
! Ülke
! style="text-align: center; background: gold;"|Yayın Kuruluşu
! style="text-align: center; background: gold;"|Ulusal Kanalı
! style="text-align: center; background: gold;"|[[Kısaltma]]
! style="text-align: center; background: gold;"|Yıl
! Yıl
! style="text-align: center; background: gold;"|www
! www
|-
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Almanya}}
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Almanya}} || '''[[ARD|Federal Almanya Cumhuriyeti Kamu Yayıncılığı Enstitüsü Konsordiyumu]]''' || ''Arbeitsgemeinschaft der öffentlich-rechtlichen Rundfunkanstalten der Bundesrepublik Deutschland'' || ARD || [[1952]] || [http://www.ard.de/ ]
| '''[[ARD|Federal Almanya Cumhuriyeti Kamu Yayıncılığı Enstitüsü Konsordiyumu]]'''
| ''Arbeitsgemeinschaft der öffentlich-rechtlichen Rundfunkanstalten der Bundesrepublik Deutschland''
| ARD
| [[1952]]
| [http://www.ard.de/]
|-
| '''[[ZDF|İkinci Alman Televizyonu]]''' || ''Zweites Deutsches Fernsehen'' || ZDF || [[1963]] ||
| ''Zweites Deutsches Fernsehen''
| ZDF
| [[1963]]
| [http://www.zdf.de/]
|-
| {{bayrak isimli|Andorra}}
| {{bayrak isimli|Andorra}} || '''[[Ràdio i Televisió d'Andorra|Radyo ve Televizyon Andora]]''' || ''Ràdio i Televisió d'Andorra'' || RTVA || [[2002]] ||
| '''[[Ràdio i Televisió d'Andorra|Radyo ve Televizyon Andora]]'''
| ''Ràdio i Televisió d'Andorra''
| RTVA
| [[2002]]
| [http://www.rtva.ad/]
|-
| {{bayrak isimli|Arnavutluk}} || '''[[Arnavutluk Devlet Radyo ve Televizyonu]]''' || ''Radio Televizioni Shqiptar'' || RTSH || [[1999]] ||
| '''[[Arnavutluk Devlet Radyo ve Televizyonu]]'''
| ''Radio Televizioni Shqiptar''
| RTSH
| [[1999]]
| [http://www.rtsh.al/]
|-
| {{bayrak isimli|Avusturya}} || '''[[ORF|Avusturya Yayıncılığı]]''' || ''Österreichischer Rundfunk'' || ORF || [[1953]] ||
| '''[[ORF|Avusturya Yayıncılığı]]'''
| ''Österreichischer Rundfunk''
| ORF
| [[1953]]
| [http://www.orf.at/]
|-
| {{bayrak isimli|Azerbaycan}}
| {{bayrak isimli|Azerbaycan}} || '''[[İctimai Televizyon ve Radio Yayımları Şirketi|Kamu Televizyonu ve Radio Yayımları Şirketi]]''' || ''İctimai Televiziya və Radio Yayımları Şirkəti'' || İTV || [[2007]] ||
| '''[[İctimai Televizyon ve Radio Yayımları Şirketi|Kamu Televizyonu ve Radio Yayımları Şirketi]]'''
|''İctimai Televiziya və Radio Yayımları Şirkəti''
| İTV
| [[2007]]
| [http://www.itv.az/]
|-
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Belçika}} || '''[[Vlaamse Radio- en Televisieomroep|Flaman Radyo ve Televizyon Yayını]]''' || ''Vlaamse Radio- en Televisieomroep'' || VRT || [[1950]] ||
| '''[[Vlaamse Radio- en Televisieomroep|Flaman Radyo ve Televizyon Yayını]]'''
| ''Vlaamse Radio- en Televisieomroep''
| VRT
| [[1950]]
|
|-
| '''[[RTBF|Belçika Fransız Topluluğu Radyo ve Televizyonu]]'''
| '''[[RTBF|Belgian Radio and Television of the French Community]]''' || ''Radio-Télévision Belge de la Communauté Française'' || RTBF || 1950 ||
| ''Radio-Télévision Belge de la Communauté Française''
| RTBF
| 1950
|
|-
| {{bayrak isimli|Beyaz Rusya}}
| {{bayrak isimli|Beyaz Rusya}} || '''[[Beyaz Rusya Cumhuriyeti Ulusal Devlet Televizyon ve Radyo Şirketi]]''' || ''Нацыянальная дзяржаўная тэлерадыёкампанія Рэспублікі Беларусь'' ||BTRC || [[1993]] ||
| '''[[Beyaz Rusya Cumhuriyeti Ulusal Devlet Televizyon ve Radyo Şirketi]]'''
| ''Нацыянальная дзяржаўная тэлерадыёкампанія Рэспублікі Беларусь''
| BTRC
| [[1993]]
|
|-
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Birleşik Krallık}} || '''[[BBC|Britanya Yayın Kuruluşu]]''' || ''British Broadcasting Corporation'' || BBC || 1950 ||
| '''[[BBC|Britanya Yayın Kuruluşu]]'''
| ''British Broadcasting Corporation''
| BBC
| 1950
|
|-
| '''[[UKIB|Birleşik Krallık Bağımsız Yayını]]''' || ''United Kingdom Independent Broadcasting / (Welsh) Darlledu Annibynnus Deyrnas Gyfunol (including the BBC (British Brodcasting Centre)'' || UKIB || [[1959]] ||
| ''United Kingdom Independent Broadcasting / (Welsh) Darlledu Annibynnus Deyrnas Gyfunol (including the BBC (British Brodcasting Centre)''
| UKIB
| [[1959]]
|
|-
| {{bayrak isimli|Bosna-Hersek}} || '''[[Bosna-Hersek Radyo Televizyonu]]''' || ''Radio-televizija Bosne i Hercegovine'' || BHRT || 1993 ||
| '''[[Bosna-Hersek Radyo Televizyonu]]'''
| ''Radio-televizija Bosne i Hercegovine''
| BHRT
| 1993
|
|-
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Bulgaristan}} || '''[[Bulgaristan Ulusal Radyosu]]''' || ''Българско национално радио'' || BNR || 1993 ||
| '''[[Bulgaristan Ulusal Radyosu]]'''
| ''Българско национално радио''
| BNR
| 1993
|
|-
| '''[[Bulgaristan Ulusal Televizyonu]]''' || ''Българска национална телевизия'' || BNT || 1993 ||
| ''Българска национална телевизия''
| BNT
| 1993
|
|-
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Çek Cumhuriyeti}} || '''[[Český rozhlas|Czech Radio]]''' || ''Český Rozhlas'' || ČR || 1993 ||
| '''[[Çek Radyosu]]'''
| ''Český Rozhlas''
| ČR
| 1993
|
|-
| '''[[Çek Televizyonu]]'''
| '''[[Česká televize|Czech Television]]''' || ''Česká Televize'' || ČT || 1993 ||
| ''Česká Televize''
| ČT
| 1993
|
|-
| rowspan="2"| {{bayrak isimli|Danimarka}} || '''[[Danmarks Radio|Danimarka'nın Radyosu]]''' || ''Danmarks Radio'' || DR || [[1925]] ||
| '''[[Danmarks Radio|Danimarka'nın Radyosu]]'''
| ''Danmarks Radio''
| DR
| [[1925]]
|
|-
| '''[[TV 2 (DenmarkDanimarka)|TV2]] || ''TV2 AS'' || DK/TV2 || [[1996]] ||
| ''TV2 AS''
| DK/TV2
| [[1996]]
|
|-
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Ermenistan}} || '''[[Ermenistan Kamu Radyosu]]''' || ''Հայաստանի հանրային րադիո'' || ARMR || [[2005]] ||
| '''[[Ermenistan Kamu Radyosu]]'''
| ''Հայաստանի հանրային րադիո''
| ARMR
| [[2005]]
|
|-
| '''[[Ermenistan Kamu Televizyonu]]''' || ''Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերություն'' || ARMTV || [[2005]] ||
| ''Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերություն''
| ARMTV
| [[2005]]
|
|-
| {{bayrak isimli|Estonya}}
| {{bayrak isimli|Estonya}} || '''[[Eesti Rahvusringhääling|Estonya Kamu Yayıncılığı]]''' || ''Eesti Rahvusringhääling'' || ERR || 1993 ||
| '''[[Eesti Rahvusringhääling|Estonya Kamu Yayıncılığı]]'''
| ''Eesti Rahvusringhääling''
| ERR
| 1993
|
|-
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Finlandiya}} || '''[[YLE|Kamu Radyosu Ltd.]]''' || ''Yleisradio Oy / Rundradion AB'' || YLE/FST5 || [[1926]] ||
| '''[[YLE|Kamu Radyosu Ltd.]]'''
| ''Yleisradio Oy / Rundradion AB''
| YLE/FST5
| [[1926]]
|
|-
| '''[[MTV3|Ticari Kanal 3]]''' || ''Mainostelevisio 3'' || MTV3 || [[1957]] ||
| ''Mainostelevisio 3''
| MTV3
| [[1957]]
|
|-
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Fransa}}
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Fransa}} ||- '''[[TF1|Télévision Française 1]]'''<br />- '''[[France Télévisions]]'''<br />- '''[[Canal+]]'''<br />- '''[[Radio France]]'''<br />- '''[[Radio France Internationale]]'''|| ''Groupement des Radiodiffuseurs Français de l’UER'' || GRF || [[1950]] ||
| - '''[[TF1|Télévision Française 1]]'''<br />- '''[[France Télévisions]]'''<br />- '''[[Canal+]]'''<br />- '''[[Radio France]]'''<br />- '''[[Radio France Internationale]]'''
| ''Groupement des Radiodiffuseurs Français de l’UER''
| GRF
| [[1950]]
|
|-
| '''[[Europe 1]]''' || ''Europe 1'' || E1 || [[1978]] ||
| ''Europe 1''
| E1
| [[1978]]
|
|-
| {{bayrak isimli|Gürcistan}}
| {{bayrak isimli|Gürcistan}} || '''[[Gürcistan Kamu Yayıncılığı]]''' || ''საქართველოს საზოგადოებრივი მაუწყებელი'' || GPB || 2005 ||
| '''[[Gürcistan Kamu Yayıncılığı]]'''
| ''საქართველოს საზოგადოებრივი მაუწყებელი''
| GPB
| 2005
|
|-
| {{bayrak isimli|Hırvatistan}} || '''[[Croatian Radiotelevision]] '''|| ''Hrvatska Radiotelevizija'' || HRT || 1993 ||
| '''[[Hırvat Radyo Televizyonu]] '''
|''Hrvatska Radiotelevizija''
| HRT
| 1993
|
|-
| {{bayrak isimli|Hollanda}} || '''[[Netherlands Public Broadcasting]]''' || ''Nederlandse Publieke Omroep'' || NPO || 1950 ||
| '''[[Hollanda Kamu Yayıncılığı]]'''
| ''Nederlandse Publieke Omroep''
| NPO
| 1950
|
|-
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|İrlanda}} || '''[[RTÉ|Irish Radio- Television]]''' || ''Radio Telefís Éireann'' || RTÉ || 1950 ||
| '''[[Raidió Teilifís Éireann|İrlanda Radyo Televizyonu]]'''
| ''Radio Telefís Éireann''
| RTÉ
| 1950
|
|-
| '''[[TG4|İrlandaca Televizyon 4]]'''
| '''[[TG4|Irish-Language Television]]''' || ''Teilifís na Gaeilge 4'' || TG4 || 2007 ||
| ''Teilifís na Gaeilge 4''
| TG4
| 2007
|
|-
| rowspan="3" | {{bayrak isimli|İspanya}} || '''[[RTVE|İspanya Yayın Kurumu]]''' || ''Corporación Radiotelevisión Española'' || RTVE || [[1955]] ||
| '''[[RTVE|İspanya Yayın Kurumu]]'''
| ''Corporación Radiotelevisión Española''
| RTVE
| [[1955]]
|
|-
| '''[[Cadena SER|Spanishİspanyol SocietyRadyo of RadioDerneği]]''' || ''Sociedad Española de Radiodifusión'' || SER || [[1982]] ||
| ''Sociedad Española de Radiodifusión''
| SER
| [[1982]]
|
|-
| '''[[Cadena COPE|People'sİspanya RadiowavesHalk ofDalga SpainZinciri]]''' || ''Cadena de Ondas Populares de España'' || COPE || [[1998]] ||
| ''Cadena de Ondas Populares de España''
| COPE
| [[1998]]
|
|-
| {{bayrak isimli|İtalya}} || '''[[RAI|İtalya Radyo ve Televizyonu]]''' || ''Radiotelevisione Italiana'' || RAI || 1950 ||
| '''[[RAI|İtalya Radyo ve Televizyonu]]'''
| ''Radiotelevisione Italiana''
| RAI
| 1950
|
|-
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|İsveç}}
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|İsveç}} ||- '''[[Sveriges Television|Swedish Television]]'''<br />- '''[[Sveriges Radio|Swedish Radio]]''' <br />- '''[[Utbildningsradion|Swedish Educational Broadcasting]]''' || ''Sveriges Television och Radio Grupp AB'' || SVT || 1950 ||
| - '''[[Sveriges Television|İsveç Televizyonu]]'''<br />- '''[[Sveriges Radio|İsveç Radyosu]]''' <br />- '''[[Utbildningsradion|İsveç Eğitim Yayını]]''' <br />- '''[[Kunskapskanalen|İsveç Fiili Yayını]]'''
| ''Sveriges Television och Radio Grupp AB''
| SVT
| 1950
|
|-
| '''[[TV4 (Swedenİsveç)|TV4]]''' || ''TV4 AB'' || TV4 || [[2004]] ||
| ''TV4 AB''
| TV4
| [[2004]]
|
|-
| {{bayrak isimli|İsviçre}} || '''[[SRG SSR idée suisse|Swiss Broadcasting Corporation]]''' || ''SRG SSR idée suisse'' || SSR SRG|| 1950 ||
| '''[[İsviçre Yayın Kurumu]]'''
| ''SRG SSR idée suisse''
| SSR SRG
| 1950
|
|-
| {{bayrak isimli|İzlanda}} || '''[[RUV|National Broadcasting Service]]''' || ''Ríkisútvarpið'' ||RÚV || [[1956]] ||
| '''[[RÚV|Ulusal Yayın Servisi]]'''
| ''Ríkisútvarpið''
| RÚV
| [[1956]]
|
|-
| {{bayrak isimli|Karadağ}}
| {{bayrak isimli|Karadağ}}|| '''[[RTCG|Radio Television of Montenegro]]''' || ''Радио Телевизија Црне Горе'' || RTCG || [[2001]] ||
| '''[[RTCG|Karadağ Radyo Televizyonu]]'''
| ''Радио Телевизија Црне Горе''
| RTCG
| [[2001]]
|
|-
| {{bayrak|Kıbrıs}} [[Kıbrıs Cumhuriyeti|Kıbrıs]] || '''[[Kıbrıs Yayın Kurumu]]''' || ''Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου'' \ ''Kıbrıs Yayın Kurumu'' || CY/CBC || [[1968]] ||
| '''[[Kıbrıs Yayın Kurumu]]'''
| ''Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου'' \ ''Kıbrıs Yayın Kurumu''
| CY/CBC
| [[1968]]
|
|-
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Letonya}} || '''[[Latvijas Televīzija|Letonya Televizyonu]]''' || ''Latvijas Televīzija'' || LR || 1993 ||
| '''[[Latvijas Televīzija|Letonya Televizyonu]]'''
| ''Latvijas Televīzija''
| LR
| 1993
|
|-
| '''[[Latvijas Radio|Letonya Radyosu]]''' || ''Latvijas Radio'' || LTV || 1993 ||
| ''Latvijas Radio''
| LTV
| 1993
|
|-
| {{bayrak isimli|Litvanya}} || '''[[Litvanya Ulusal Radyo ve Televizyonu]]''' || ''Lietuvos Radijas ir Televizija'' || LRT || 1993
| '''[[Litvanya Ulusal Radyo ve Televizyonu]]'''
| ''Lietuvos Radijas ir Televizija''
| LRT
| 1993
|
|-
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Lüksemburg}} || '''[[Compagnie Luxembourgeoise de Télédiffusion|CLT Multi Media]]''' || ''Compagnie Luxembourgeoise de Télédiffusion'' || RTL || 1950 ||
| '''[[Compagnie Luxembourgeoise de Télédiffusion|CLT Multi Media]]'''
| ''Compagnie Luxembourgeoise de Télédiffusion''
| RTL
| 1950
|
|-
| '''[[Radio 100,7]]''' || ''Radio 100,7'' || ERSL || [[1996]] ||
| ''Radio 100,7''
| ERSL
| [[1996]]
|
|-
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Macaristan}} || '''[[Magyar Rádió|Hungarian Radio]]''' || ''Magyar Rádió'' || MR || 1993 ||
| '''[[Magyar Rádió|Macar Radyosu]]'''
| ''Magyar Rádió''
| MR
| 1993
|
|-
| '''[[Magyar Televízió|HungarianMacar TelevisionTelevizyonu]]''' || ''Magyar Televízió'' || HU/MTV || 1993 ||
| ''Magyar Televízió''
| HU/MTV
| 1993
|
|-
| {{bayrak|Makedonya}} [[Makedonya Cumhuriyeti|Makedonya]] || '''[[MKTV Sat|Makedonya Radyo Televizyonu]]''' || ''Македонска Радио Телевизија'' || MKRTV || 1993 ||
| '''[[MKTV Sat|Makedonya Radyo Televizyonu]]'''
| ''Македонска Радио Телевизија''
| MKRTV
| 1993
|
|-
| {{bayrak isimli|Malta}}
| {{bayrak isimli|Malta}} || '''[[Public Broadcasting Services|Kamu Yayını Servisleri]]''' || ''Public Broadcasting Services'' || MT/PBS || [[1969]] ||
| '''[[Public Broadcasting Services|Kamu Yayını Servisleri]]'''
| ''Public Broadcasting Services''
| MT/PBS
| [[1969]]
|
|-
| {{bayrak isimli|Moldova}} || '''[[Teleradio-Moldova]]''' || ''Teleradio-Moldova'' || TRM || 1993 ||
| '''[[Teleradio-Moldova]]'''
| ''Teleradio-Moldova''
| TRM
| 1993
|
|-
| {{bayrak isimli|Monako}} || '''[[Radio Monte-Carlo]]''' || ''Groupement de Radiodiffuseurs Monégasques'' || TMC || 1950 ||
| '''[[Radio Monte-Carlo]]'''
| ''Groupement de Radiodiffuseurs Monégasques''
| TMC
| 1950
|
|-
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Norveç}} || '''[[Norsk rikskringkasting|Norveç Yayın Şirketi]]''' || ''Norsk Rikskringkasting'' || NRK || 1950 ||
| '''[[Norsk rikskringkasting|Norveç Yayın Şirketi]]'''
| ''Norsk Rikskringkasting''
| NRK
| 1950
|
|-
| '''[[TV 2 (Norway)|TV2]]''' || ''TV2 AS'' || NO/TV2 || [[1992]] ||
| ''TV2 AS''
| NO/TV2
| [[1992]]
|
|-
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Polonya}} || '''[[Telewizja Polska|Polonya Televizyonu]]''' || ''Telewizja Polska'' || TVP || 1993 ||
| '''[[Telewizja Polska|Polonya Televizyonu]]'''
| ''Telewizja Polska''
| TVP
| 1993
|
|-
| '''[[Polskie Radio|Polish Radio]]''' || ''Polskie Radio'' || PR || 1993 ||
| ''Polskie Radio''
| PR
| 1993
|
|-
| {{bayrak isimli|Portekiz}}
| {{bayrak isimli|Portekiz}} || '''[[Rádio e Televisão de Portugal|Portekiz Radyo ve Televizyonu]]''' || ''Rádio e Televisão de Portugal'' ||RTP || 1950 ||
| '''[[Rádio e Televisão de Portugal|Portekiz Radyo ve Televizyonu]]'''
| ''Rádio e Televisão de Portugal''
| RTP
| 1950
|
|-
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Romanya}} || '''[[Romanian Radio Broadcasting Company]]''' || ''Societatea Română de Radiodifuziune'' || ROR || 1993 ||
| '''[[Romanian Radio Broadcasting Company]]'''
| ''Societatea Română de Radiodifuziune''
| ROR
| 1993
|
|-
| '''[[Romanya Televizyonu]]''' || ''Televiziunea Română'' || TVR || 1993 ||
| ''Televiziunea Română''
| TVR
| 1993
|
|-
| rowspan="3" | {{bayrak isimli|Rusya}} || '''[[Pervıy Kanal|Kanal Bir]]''' || ''Первый канал'' || C1R || 1993 ||
| '''[[Pervıy Kanal|Kanal Bir]]'''
| ''Первый канал''
| C1R
| 1993
|
|-
| '''[[RDO|Radio House Ostankino]]''' || ''Радиодом Останкино'' || RDO || 1993 ||
| ''Радиодом Останкино''
| RDO
| 1993
|
|-
| '''[[Russia TV Channel]]''' || ''Телеканал Россия'' || RTR || 1993 ||
| ''Телеканал Россия''
| RTR
| 1993
|
|-
| {{bayrak isimli|San Marino}} || '''[[San Marino RTV]]''' || ''San Marino Radio and Television'' || SMRTV || [[1995]] ||
| '''[[San Marino RTV]]'''
| ''San Marino Radio and Television''
| SMRTV
| [[1995]]
|
|-
| {{bayrak isimli|Sırbistan}} || '''[[Radio Television of Serbia]]''' || ''Радио-телевизија Србије'' || RTS || 2001 ||
| '''[[Sırbistan Radyo Televizyonu]]'''
| ''Радио-телевизија Србије''
| RTS
| 2001
|
|-
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Slovakya}} || '''[[Slovenský rozhlas|Slovak Radio]]''' || ''Slovenský Rozhlas'' || SK/SR || 1993 ||
| '''[[Slovakya Radyosu]]'''
| ''Slovenský Rozhlas''
| SK/SR
| 1993
|
|-
| '''[[Slovakya Televizyonu]]''' || ''Slovenská Televízia'' || SK/STV || 1993 ||
| ''Slovenská Televízia''
| SK/STV
| 1993
|
|-
| {{bayrak isimli|Slovenya}}
| {{bayrak isimli|Slovenya}} || '''[[Radiotelevizija Slovenija|Radio-Television Slovenia]]''' || ''Radiotelevizija Slovenija'' || RTVSLO || 1993 ||
| '''[[Radiotelevizija Slovenija|Slovenya Radyo Televizyonu]]'''
| ''Radiotelevizija Slovenija''
| RTVSLO
| 1993
|
|-
| {{bayrak isimli|Türkiye}}
| {{bayrak isimli|Türkiye}} || '''[[TRT|Türkiye Radyo ve Televizyon Kurumu]]''' || ''Türkiye Radyo-Televizyon Kurumu'' || TRT|| [[1975]] ||
| '''[[TRT|Türkiye Radyo ve Televizyon Kurumu]]'''
| ''Türkiye Radyo-Televizyon Kurumu''
| TRT
| [[1975]]
|
|-
| rowspan="2" | {{bayrak isimli|Ukrayna}} || '''[[National Television Company of Ukraine]]''' || ''Національна Телекомпанія України'' || NTU || 1993 ||
| '''[[Ukrayna Ulusal Televizyon Şirketi]]'''
| ''Національна Телекомпанія України''
| NTU
| 1993
|
|-
| '''[[Ukrayna Ulusal Radyo Şirketi]]'''
| '''[[Radio Ukraine|National Radio Company of Ukraine]]''' || ''Національна радіокомпанія України'' || NRU || 1993 ||
| ''Національна радіокомпанія України''
| NRU
| 1993 ||
|-
| {{bayrak isimli|Vatikan}} || '''[[Vatikan Radyosu]]''' || ''Radio Vaticana'' || RV || 1950 ||
| '''[[Vatikan Radyosu]]'''
| ''Radio Vaticana''
| RV
| 1950
|
|-
| {{bayrak isimli|Yunanistan}}
| {{bayrak isimli|Yunanistan}} || '''[[Yunan Radyo Televizyonu]]''' || ''Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση'' || ERT || 1950 ||
| '''[[Yunan Radyo Televizyonu]]'''
| ''Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση''
| ERT
| 1950
|
|-
|}
10.733

değişiklik