"360 (TV kanalı)" sayfasının sürümleri arasındaki fark

https://www.youtube.com/watch?v=6dv2FwyXaRY
(https://www.youtube.com/watch?v=6dv2FwyXaRY)
| logo2 =
| tamadı = 360 Televizyonu
| kuruluş_tarihi = Haziran 2002 (Skyturk olarak) (Test yayını)<br />Ocak 2003 (SkyturkNormal olarakyayın)<br />23 Ocak 2012 (Skyturk360 olarak)<br />31 Aralık 2013 (360 olarak)<br />1 Eylül 2017 (HD yayın)
| kapanış_tarihi =
| resim_formatı = [[576i]] ([[SDTV]]) <br/> [[1080i]] ([[HDTV]])
 
== Tarihçe ==
Haziran 2002'de ''Skyturk'' adı ile kurulan kanal, [[Çukurova Holding]] bünyesine yayın hayatına başlamıştır. 2002 yılında sol üst köşede, 2002-2003 arasıyılları arasında ise sağ alt köşeyeköşede logosu başlayanbulunan Skyturk, Ocak 2003'te test yayınını sonlandırmış ve normal yayına geçmiştir. 2003-2012 arasında sağ üst köşeye taşınmıştır. Türkiye'deki ilk beş haber kanalı arasındaki yerini korumuştu. Kanala İngiliz [[Sky News|Sky]] kanalının telifli marka kullanımından dolayı 30 Mart 2006'da dava açılmıştır. 21 Ekim 2009'da kanal, saat 18:00'de bir televizyon binasının bahçe duvarındaki şüpheli paketi fark eden güvenlik görevlileri durumu polise bildirdi ve saat 18:15 sularında patlayacak şekilde ayarlandığı tespit etti. Paketin fünye ile patlatılmasının ardından ses bombası uzman polis tarafından etkisiz hale getirildi. 12 Aralık 2011 tarihinde Show TV, Skyturk, Akşam Gazetesi ve Güneş Gazetesi'nin Topkapı' daki binalarının olduğu araziye ev yapılması nedeniyle Ayazağa'daki yeni binalarına taşındı. Kanal, 23 Ocak 2012 tarihinde ''Skyturk360'' adını aldı ve sol üst köşeye taşınmıştır. 15 Ağustos 2012 tarihinde kanal [[D-smart]] 95.kanaldan 43.kanala taşınmıştır. 18 Mayıs 2013'te [[Çukurova Holding]]'in ödenmesi gereken borçları sebebiyle kanalın yönetimine [[TMSF]] tarafından el konuldu. 21 Kasım 2013'te kanal, [[Türkmedya Yayın Grubu]]'na satılmıştır. Ondan sonra kanal, 31 Aralık 2013 tarihinde ''360'' adını almış ve ''Sky'' markasını bırakmış oldu. 18 Temmuz 2014 tarihinde 8 yıldır devam eden telif davasını kaybetmiştir. Alınan kararla 1 Aralık 2014'ten itibaren haber temasını bırakarak eğlence temalı bir kanal halini almıştır. Aynı zamanda kırmızı olan logo yenilenerek mor rengini almıştır. Ayrıca kanalın bulunduğu bina da [[Bahçelievler]] semtinden [[İkitelli]]'deki Esmedya binasına taşınmıştır.
 
1 Eylül 2017 tarihinde HD yayına başlamıştır.
4.619

düzenleme