"Gezi Parkı olayları" sayfasının sürümleri arasındaki fark

düzenleme özeti yok
(Gerekçe:partinin resmi adı ak parti. Dediğiniz gibi burası hamaset yapma yeri değil)
Etiket: Elle geri alma
 
Ak Parti'ye yakın [[Takvim (gazete)|Takvim gazetesi]]; 18 Haziran 2013 tarihli nüshasında, Taksim Gezi Parkı'ndaki eylemcilere yönelik olarak 11 ve 15 Haziran'da yapılan polis müdahalelerini yayınlayan [[CNN International]]'a tepki olarak [[Christiane Amanpour]]'la yapılan [[asparagas]] bir röportaj haberini manşetine taşıdı. Manşette "Biz bunu Türkiye'nin ekonomik çıkarlarını bozmak, para için yaptık" diye röportajı gösteren gazete; 14. sayfasında minik puntolarla bu "röportajın gerçek olmadığını ancak yazılanların gerçek olduğunu" iddia etti. Bu da büyük tartışmalara ve Türkiye'de basının ne kadar doğru haber yaptığına dair eleştirilere yol açtı.<ref>[[Hurriyet Daily News]], 18 June 2013, [http://www.hurriyetdailynews.com/turkish-daily-defames-cnn-anchor-christiane-amanpour.aspx?pageID=238&nID=49022&NewsCatID=341 Turkish daily defames CNN anchor Christiane Amanpour] {{Webarşiv|url=https://web.archive.org/web/20131029212233/http://www.hurriyetdailynews.com/turkish-daily-defames-cnn-anchor-christiane-amanpour.aspx?pageID=238&nID=49022&NewsCatID=341 |tarih=29 Ekim 2013 }}</ref><ref>{{Web kaynağı |url=http://gundem.milliyet.com.tr/takvim-amanpour-u-cildirtti/gundem/detay/1724913/default.htm |başlık=Arşivlenmiş kopya |erişimtarihi=25 Haziran 2013 |arşivurl=https://web.archive.org/web/20131029233147/http://gundem.milliyet.com.tr/takvim-amanpour-u-cildirtti/gundem/detay/1724913/default.htm |arşivtarihi=29 Ekim 2013 |ölüurl=hayır }}</ref><ref>{{Web kaynağı |url=http://www.gazeteciler.com/gundem/takvim-amanpoura-meydan-okudu-67613h.html |başlık=Arşivlenmiş kopya |erişimtarihi=25 Haziran 2013 |arşivurl=https://web.archive.org/web/20130623210647/http://www.gazeteciler.com/gundem/takvim-amanpoura-meydan-okudu-67613h.html |arşivtarihi=23 Haziran 2013 |ölüurl=evet}}</ref>
[[Dosya:Penguencnn.jpg|küçükresim|232x232pik|CNN Türk'ün olaylar sırasında penguen belgeseli vermesi en çok bilinen sansür olaylarından biridir.]]
 
22 Haziran'daki gösterilerde [[NTV]],[[CNN Türk]] gibi çoğu yayın kuruluşunun, gösterilere en az şekilde yer verdiği ve Halk TV, Sözcü TV ''(Gazetenin web genel ağ sitesindeki video bölümü)'' gibi olayları canlı yayınlamaya çalışan bir kısım yayın kuruluşlarının ve gazetecilerin kameralarının polisçe alındığı, yayınlarının engellenmeye çalıştığı gözlendi. Türkiye'deki çok az yayın kuruluşunun olayları göstermesi; yine tepkilere neden oldu.
 
68

düzenleme