"TGRT" sayfasının sürümleri arasındaki fark

→‎TGRT EU: düzeltme AWB ile
(düzeltme AWB ile)
(→‎TGRT EU: düzeltme AWB ile)
 
FOX TV ve FOX Türk'ü kapsayan Huzur Radyo TV'nin Sahibi Rupert Murdoch o dönem istedigi başarıyı yakalayamayınca FOX Türk'ü İhlas Holding'e geri verdi.
[[1 Temmuz]] [[2009]] tarihinde kapanmıştır ve '''FOX Türk''' aynı frekansını [[TGRT EU]]'ya devretmiştir. 22 Nisan 2014'te logo ve format değişlikliği yapıp Avrupa'ya özgü programların yanında TGRT döneminden kalma dizleri yayınlamaya başlamıştır. Ayrıca [[Avrupa'daki Türkler]]'in gazetenin yazılı basın organı [[Türkiye Avrupa]] ve [[Post (gazete)|Post]] gazetesine aittir.
 
== TGRT Pazarlama ==
1.181.837

değişiklik