24 (televizyon kanalı): Revizyonlar arasındaki fark

düzenleme özeti yok
[kontrol edilmiş revizyon][kontrol edilmiş revizyon]
(Gerekçe: + nedensiz içerik silinmesi)
Değişiklik özeti yok
{{TV kanalı bilgi kutusu
| isim = 24 TV
| logodosyası = Kanal 24 logosu.jpg
| logoboyutu =
| logoaltyazısı =
| logo2 =
| tamadı = Yirmidört Televizyonu
| kuruluş_tarihi = {{Tarih|2007|1|24}} (Test yayını)<br />{{Tarih|2007|2|24}} (Özgün kanal)<br />{{Tarih|2017|9|1}} (HD yayın)
| resim_formatı = [[576i]] ([[SDTV]])<br/>[[1080i]] ([[HDTV]])
| unvan = Dinamik Radyo Televizyon A.Ş.
| karasal kanal 1 = Tüm Türkiye
| uydu yayını 1 = [[Türksat 4A]]
| uydu kanalı 1 = 12294 V 12000 5/6 (SD)<br />12310 V 15000 3/4 (HD)
| uydu yayını 2 = [[D-Smart]]
| uydu kanalı 2 = 34. kanal (HD)
| kablo kanalı 1 = S 19
| kablo servisi 2 = [[KabloTV]]
| kablo kanalı 2 = 59. kanal (HD)<br />930. Kanal (SD)
| uydu radyo servisi 1 =
| uydu radyo kanalı 1 =
 
== Tarihçe ==
 
Kanal, ilk olarak [[Uzan Grubu]] tarafından Max Haber adıyla kuruldu; fakat yayına Star Haber 24 olarak geçti. Bu dönemde kısa bir süre yayın yaptı; daha sonra kapandı.{{fact}}
 
[[TMSF|Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu]]'nun Star Medya Grubu'na el koymasının ardından [[Star (gazete)|Star gazetesini]] ve "Kanal 24"'ün isim hakkı 19 milyon dolar fiyatla satışa çıktı, fakat beklenen ilgi görmedi.<ref name=medyaline>[http://www.medyaline.com/haber_detay.asp?haberID=2355 Star Gazetesi ve Kanal 24'e ortak oldu], Medyaline.com, Erişim: 20 Mayıs 2009.</ref> Daha sonra Mart 2006'da gerçekleşen ihalede 5 milyon 150 bin dolara [[Kıbrıs Türkleri|Kuzey Kıbrıslı]] iş adamı [[Ali Özmen Safa]] satın aldı.<ref name=sabahethem>[http://arsiv.sabah.com.tr/2006/03/16/eko136.html Star gazetesi Kıbrıslı Safa Ali Özmen'in], [[Sabah (gazete)|Sabah]], Erişim: 20 Mayıs 2009.</ref> [[Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu]] (TMSF) Başkanı [[Ahmet Ertürk (bürokrat, 1953)|Ahmet Ertürk]], Özmen'in ihalede verdiği 5 milyon 150 bin dolarlık teklifi 8 milyon dolara çıkarması ve ayrıca 4 milyon dolarlık çalışanlardan kaynaklanan kıdem tazminatını ödemesi karşılığında toplam 12 milyon dolara el sıkıştıklarını belirtti.<ref name=medyaline/>
 
20 Mayıs 2009 tarihinde ise Star Medya Yayıncılık A.Ş’nin sahibi Ethem Sancak, şirkette sahip olduğu hisselerin %50’sini [[Rixos Otelleri]]’nin işletmecisi olan [[Fettah Tamince]]’ye devredeceğini ve işlemlerin başladığını açıkladı.<ref name=supermedyaline/> Son olarak da eski milletvekili Tevhit Karakaya grubun hisselerini Ethem Sancak’tan devir alarak Yönetim Kurulu Başkanlığı’na geldi.
 
1 Eylül 2017 tarihinde HD yayına başlamıştır.
 
== Logoları ==
<gallery>
Dosya:Kanal 24.png|24 Ocak 2007 - 30 Nisan 2018 tarihleri arasında kullanıldığı logosu.
Dosya:Kanal 24 logosu.jpg|30 Nisan 2018'dan itibaren kullanıldığı logosu.
</gallery>
 
 
== Dış bağlantılar ==
* {{Resmî site|www.yirmidorthaberyirmidort.comtv/|24 HaberTV}}
 
{{Esmedya}}
Anonim kullanıcı