"Aydın Doğan" sayfasının sürümleri arasındaki fark

Ferit Şahenk sayfasına göre sayfa düzenlemesi yapıldı.(Biçem)
(Alt başlık maddesi daha uygun hale getirildi ve tarafsız ve kaynaklı bazı eklemler yapıldı.)
(Ferit Şahenk sayfasına göre sayfa düzenlemesi yapıldı.(Biçem))
 
Aydın Doğan sahip olduğu gazete ve haber kanallarının taraflı yayınlar yaptığı konusunda başta Türkiye Cumhurbaşkanı [[Recep Tayyip Erdoğan]] ve hükümete yakın bazı gazeteler tarafından sıkça eleştirilmiştir.Aynı zamanda eski milletvekili ve [[Türkiye Büyük Millet Meclisi]] başkanı olan [[Bülent Arınç]] katıldığı bir programda Aydın Doğan'a yapılan eleştirilerin haksız yere olduğunu ifade etmiştir.<ref>http://www.ensonhaber.com/bulent-arinc-dogan-medyayi-mest-etti-2016-01-29.html</ref>
 
===Gazete===
== Bünyesindeki medya kuruluşları ==
 
=== Gazete ===
* 1979-1998: [[Milliyet (gazete)|Milliyet]] ([[Ercüment Karacan]]'dan satın aldı, [[Korkmaz Yiğit]]'e sattı.)
* 1994-: [[Hürriyet (gazete)|Hürriyet]] ([[Erol Aksoy]]'dan satın aldı.)
17.134

değişiklik